Як перетворити бізнес-мрії на реальність за допомогою гранту

Як перетворити бізнес-мрії на реальність за допомогою гранту

«Багато — так, достатньо — ніколи», — під таким слоганом 27-28 листопада відбувся заключний тренінг Проєкту «EntreComp+ — підприємницькі компетенції, які дозволяють бізнесу розширити рамки». Тема зустрічі — «Успішна грантова заявка: втілюй мрії в життя».

Ініціативу реалізують Торгово-промислова палата України, Донецька та Запорізька ТПП в межах проєкту Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні», що реалізується у співпраці з Міністерством економіки України та за підтримки Швейцарії.

Практичними знаннями та рекомендаціями, власним досвідом і лайфхаками ділилася бізнес-тренерка, консультантка з грантового менеджменту та фандрейзингу, PhD Марина Дубініна.

Під час тренінгу розглянули такі важливі питання:

  • етапи підготовки грантової заявки та критерії її оцінювання;
  • структура заявки та її коректне і грамотне заповнення;
  • стратегія підготовки бюджету;
  • робота з кейсами.

«Невипадково, що тема участі у грантових програмах завершує цикл наших  навчальних заходів, надаючи учасникам натхнення і необхідні знання для продовження роботи у командах, мотивує розвиватися і втілювати ідеї в життя. Тож сподіваємось, що серед стратегічних планів учасників на наступний 2025 рік вагоме місце посяде саме грантова діяльність», — зазначає Марина Дубініна.

Отже, основні підготовчі етапи такі:

  1. Розробка ідеї проєкту (концепції);
  2. Пошук актуальних оголошень та аналіз вимог грантодавця;
  3. Підготовка та написання грантової заявки;
  4. Попередня оцінка та подання грантової заявки.

Для успішної підготовки тренерка радить отримати відповіді на такі питання:

  • З чого має складатися заявка?
  • Чи відповідає мій проєкт пріоритетам грантової програми?
  • Чи потрібно щось робити для розвитку після завершення фінансування?
  • Які дедлайни та формати подання заявки?
  • Чи чітко визначена проблема, яку вирішує проєкт?
  • Які результати очікуються, чи відповідають вони вимогам донора?
  • Яку конкретну мету має проєкт і як її буде досягнуто?
  • Який план дій необхідно передбачити для реалізації проєкту?

Значну увагу під час тренінгу приділили стратегії підготовки бюджету — фінансовому плану, який визначає всі витрати, пов’язані з виконанням проєкту.

«Не шкодуйте часу на бюджет. Співставте ваші витрати з прийнятними та неприйнятними відповідно до умов конкурсу», — радить пані Марина.

Зокрема, до припустимих витрат можна віднести витрати на обладнання та інструменти, потреби виробництва, навчання або консультації.

Команда експертів Торгово-промислових палат бажає всім учасникам успішної участі у грантових конкурсах!

Довідково

Цю публікацію було створено в межах швейцарсько-українського Проєкту «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні», який впроваджується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.

Відповідальність за зміст цієї публікації несе виключно автор. Точка зору автора не обов’язково відображає точку зору донора.

Віртуальна АТС
Віртуальна АТС
Хочете, зателефонуємо
Вам за 30 секунд?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ