Пояснюємо новий Регламент ЄС про загальну безпечність продукції. Інформаційна сесія

Пояснюємо новий Регламент ЄС про загальну безпечність продукції. Інформаційна сесія

Пояснюємо новий Регламент ЄС про загальну безпечність продукції! Приєднуйтесь до Інформаційної сесії «Регламент про безпечність нехарчової продукції №2023/988: що треба знати онлайн-продавцям до ЄС». Онлайн-захід відбудеться 5 червня 2025 р. о 14.00.

Продаєте нехарчову продукцію онлайн до ЄС?

У ЄС посилено контроль за безпечністю продукції. Саме час познайомитися з новим Регламентом ЄС про загальну безпечність продукції (GPSR 2023/988).З 14 грудня 2024 року в ЄС діють нові правила безпечності споживчої нехарчової продукції. Вони стосуються всіх учасників ланцюга постачання — від виробників і імпортерів до онлайн-продавців та маркетплейсів.

Які нові обов’язки з’являються у вашої компанії? Як правильно оформити маркування для онлайн-продажів? І що допоможе спокійно пройти перевірку ринкового нагляду без зайвих проблем?Детально пояснимо 5 червня 2025 року на інформаційній сесії «Регламент про безпечність нехарчової продукції №2023/988: що потрібно знати онлайн-продавцям в ЄС». Подія буде цікава виробникам, імпортерам, дистриб’юторам, представникам торгових мереж, компаніям, що працюють з маркетплейсами, власникам бізнесу, керівникам, фахівцям зякості, ЗЕД і юристам.

На сесії розглянемо 10 ключових питань, які варто знати вже сьогодні:

1. Новий Регламент щодо безпечності нехарчової продукції – чим відрізняється від старої Директиви 2001/95

2. Розширення зобов’язань виробників – що додалось нового до обов’язків

3. Вимога відповідальної особи в ЄС – хто може нею бути, хто та як призначає, які обов’язки на себе бере

4. Обов’язкова оцінка ризиків продукції – яка методологія, хто та як проводить

5. Підтвердження відповідності продукції – які документи має підготувати виробник

6. Маркування нехарчової продукції – що має бути зазначено на маркуванні для онлайн-продажів

7. Нові обов’язки постачальників онлайн-маркетплейсів щодо безпечності продукції

8. Механізм відкликання продукції на маркетплейсах – як працює

9. Продукція не відповідає вимогам або отримала скаргу – який алгоритм дій

10. Співпраця з органами ринкового нагляду – коли та як комунікувати задля захисту споживачівТривалість – до 1,5 год.

Участь: безкоштовна за попередньою реєстрацією.Реєстрація: https://forms.gle/e1EBEse1datU4nUv5

Заходи проводяться рамках проєкту «Подолання викликів відповідності вимогам ринків: прокладання шляху до євроінтеграції», який реалізує Торгово-промислова палата України та Харківська торгово-промислова палата.Проект реалізується в межах проекту міжнародної співпраці #ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), що фінансується урядом Німеччини і виконується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale.

Віртуальна АТС
Віртуальна АТС
Хочете, зателефонуємо
Вам за 30 секунд?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ