Навчаємось використовувати штучний інтелект для розвитку своєї справи!

Навчаємось використовувати штучний інтелект для розвитку своєї справи!

9 і 10 жовтня гарячою темою використання штучного інтелекту ми розпочали серію онлайн-тренінгів Проєкту «EntreComp+ – підприємницькі компетенції, які дозволяють бізнесу розширити рамки».

Ініціативу реалізують Торгово-промислова палата України, Донецька та Запорізька ТПП в межах проєкту Програми розвитку ООН в Україні «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні», що реалізується у співпраці з Міністерством економіки України та за підтримки Швейцарії.

Захід ще раз підтвердив, що український бізнес вже достатньо активно залучає можливості АІ для виконання різних завдань і прагне вдосконалювати свої знання.

Протягом двох тренінгових днів у цьому допомагала Світлана Насирова – сертифікована бізнес-тренерка, ведуча стратегічних і командних сесій, бізнес-консультантка по стратегічному маркетингу, розвитку та сталості бізнесу, PHD, доктор філософії в галузі адміністративного менеджменту.

Дякуємо пані Світлані за корисні поради, цікаві надихаючі кейси, практичну роботу, а всім учасникам – за активну участь і зацікавленість темою!

Під час тренінгу розглянули:

  • особливості нейромереж та базові принципи роботи штучного інтелекту;
  • специфіку нейромережі – чат GPT;
  • промтінг – основну компетенцію сучасного менеджера в роботі з ШІ;
  • сфери використання ШІ в різних напрямах бізнесу;
  • приклади та практика використання ШІ в роботі.

Тренерка допомогла зрозуміти, як працюють нейромережі та які можливості вони відкривають, осягнути їх обмеження та сфери, в яких вони демонструють не кращий результат. Також учасники багато практикувались у створенні промтів. Навчались генерувати презентації, складати комерційні пропозиції, отримувати іншу інформацію.

Отже, Chat GPT є штучним інтелектом, розробленим компанією Open AI. Його основні характеристики:

  • здатність генерувати текст;
  • синтезувати інформацію з різних джерел;
  • адаптуватися до контексту запитів;
  • взаємодіяти з користувачами в режимі діалогу.

Chat GPT має широке застосування в різних сферах бізнесу – від маркетингу до клієнтського сервісу.

Допомагає генерувати контент, рекламні тексти, застосовується у СЕО-оптимізації, обробці запитів, створенні документації тощо.

Якщо ви ще не використовуєте штучний інтелект у бізнес-діяльності, рекомендуємо детально вивчити це питання. Адже цифрові компетенції допомагають нам бути конкурентними в сучасному світі.

Тим часом наша серія тренінгів продовжується.

Обов’язкова реєстрація за посиланням: https://entrecomp.pulse.is/

Участь є безкоштовною.

Є питання?! Пишіть на пошту dcci.for.zoom@gmail.com

Довідково

Цю публікацію було створено в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських  бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.

Відповідальність за зміст цієї публікації несе виключно автор. Точка зору автора не обов’язково відображає точку зору донора.

Віртуальна АТС
Віртуальна АТС
Хочете, зателефонуємо
Вам за 30 секунд?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ