Маркетинговий аналіз пріоритетних зовнішніх ринків машинобудівної галузі на прикладі ринку підйомно-транспортного обладнання

Експертами Запорізької торгово-промислової палати проведений аналіз міжнародного ринку підйомно-транспортного обладнання в морській галузі.

В рамках дослідження визначено загальний аналіз світового імпорту підйомно-транспортного обладнання України, проаналізовані пріоритетні ринки збуту, а саме: Латвія, Нідерланди, Норвегія,

ОАЕ, Великобританія, Іспанія та Італія, визначенні тарифні та нетарифні обмеження по цим  країнам, з якими може зіткнутися замовник, запропонований список контрагентів та профільних виставок.

Маркетинговий аналіз підготовлено у межах проєкту «Збереження та відновлення експортного і виробничого потенціалу МСБ Запорізької області в умовах воєнного стану», який реалізує Запорізька торгово-промислова палата в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.