Академія інтелектуальної власності українського IP офісу, за підтримки Академії ВОІВ та спільно з Корейським відомством інтелектуальної власності (KIPO), запускає унікальний проєкт – “Розширення можливостей жінок у сфері інновацій та стартапів”.
Серед спікерів – національні та міжнародні експерти з питань інновацій, брендингу, маркетингу й інтелектуальній власності.
Проєкт складатиметься з двох етапів:
1. Тренінговий курс – онлайн-навчання з фокусом на інтелектуальну власність, інновації та комерціалізацію власних розробок.
2. Менторський супровід – індивідуальне менторство для відібраних учасниць із залученням міжнародних експертів, які допоможуть інтегрувати отримані знання у власну бізнес-практику.
Серед спікерів – фахівці IP офісу, національні та міжнародні експерти з питань інновацій, брендингу, маркетингу й інтелектуальній власності, запрошені Академією ВОІВ та KIPO.
Для кого і навіщо?
Курс орієнтований на:
- студенток, аспіранток та викладачок технічних спеціальностей, які прагнуть краще розуміти механізми захисту та комерціалізації інтелектуальної власності;
- жінок-винахідниць, науковиць і дослідниць, які шукають практичні інструменти для реєстрації власних розробок, мріють запустити стартап на основі свого винаходу та стати частиною спільноти провідних інноваторок;
- дівчат, які навчаються або планують кар’єру в STEM, тих, хто вже сьогодні прагне діяти на перетині науки, технологій та підприємництва.

Активна участь у програмі тренінгового курсу дозволить отримати:
- знання про правову охорону та комерціалізацію результатів, втілених у творчих розробках;
- навички брендингу, маркетингу, пітчингу та залучення фінансування для розвитку власного бізнесу;
- практичні інсайти та досвід у форматі кейсів від українських та міжнародних експертів.
Після успішного завершення тренінгового курсу учасники, які відвідали не менше 80% занять, отримають відповідні сертифікати.
Коли та як взяти участь?
Коли: з 24 червня по 17 липня 2025 року (щовівторка і щочетверга), 10:00–13:00.
Формат: 8 онлайн-сесій (Zoom).
Реєстрація: вже доступна за посиланням.
Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена.
Програма: