Практичні кейси туризму на Прикарпатті – для запорізьких підприємців

Практичні кейси туризму на Прикарпатті – для запорізьких підприємців

15 вересня відбувся четвертий бізнес-тур до Прикарпаття в рамках проєкту «Розвиток бізнес сектору України», який спільно реалізують Івано-Франківська торгово-промислова палата, Запорізька ТПП, команди інших регіональних палат за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Цього разу учасників об’єднала тема  успішних кейсів роботи у туристичній сфері та в індустрії гостинності. Підприємці відвідали Надвірнянщину та Верховинщину та побачили туристичні принади Івано-Франківської області.

Представники Запорізького регіону у бізнес-турі – Ольга Павлік (компанія «Хата гончара»), Антон Соколов, Катерина Соколова (ТОВ «Успіх Принт»).

Зокрема, відвідали п’ять локацій:

Готель Romantic Spa у Яремче. Там підприємці дізналися про те, як організувати готельну справу та як зацікавити клієнтів.

“Гуцульський вар” – пивоварню у Микуличні, де варять смачне крафтове пиве. Власник броварні розповів учасникам туру, як розвинув свій бізнес з нуля до відомого бренду на теренах Прикарпаття.

Етно-парк “Полонина перців”, який розташований на майже кілометровій висоті у селі Яблуниця. Саме там запрошені побачили усю гуцульську культуру зібрану в одному місці – від побуту до традиційних ремесл краю. І це все на фоні Чорногори – найвищого хребта українських Карпат.

Рафтинг-клуб “Скита” у верховинському селі Красник. Цей бізнес спеціалізується на організації екстремального відпочинку – а саме сплавів на гірських річках Карпат.

Готель “Верховель” у столиці Гуцульщини Верховині, який славиться своїм гірським колоритом. Тут власниця бізнесу розповіла про концепцію закладу та про труднощі в організації справи у важкодоступному регіоні, яку вона розпочала без жодного досвіду.

 «Ми хочемо, щоб гість отримав трохи більше, аніж він очікує від поїдки до нас на гірську річку. Ми побачили у військовий час, наскільки важливий напрям економіки в країні. Всі розуміють, що без обігу капіталу люди втратять роботу, засоби до існування. Армія не буде мати в що одягнутися, чим харчуватися і не матиме засобів для захисту держави. Тому бізнес – це опора, а підприємці – це економічна бойова армія, які роблять свій вклад для того, щоб економіка рухалася і розвивалася. Тому ми готові від себе все для цього робити», – прокоментував Олег Молдавчук, засновник спортивного клубу «Скита Рафтинг».

Підприємці ділилися практичними порадами щодо того, як приваблювати туриста та створювати так званий туристичний магніт, що буде притягувати відвідувачів на постійній основі, а разом з тим, сприяти економічному розвитку краю.

В цілому проєкт триватиме до кінця року та передбачає проведення ще трьох таких бізнес-турів. Наступний відбудеться серед представників великих підприємств України. Усі заходи мають стати трампліном для майбутньої співпраці, створення спільного продукту, нових комерційних підприємств, нових ринків та великих міжрегіональних ініціатив задля економічного добробуту України в непростий час.

Фото: «GALKA», «ПІК»