З яких питань суб’єкту господарювання доцільно звертатись безпосередньо до центрів сервісного обслуговування РРО?

Суб’єктам господарювання, які є користувачами реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО), доцільно звертатись безпосередньо до центрів сервісного обслуговування РРО (далі – ЦСО) з таких питань:

– спроможності (технічних можливостей), зареєстрованої ними касової техніки, виконувати вимоги чинної редакції Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13 (далі – Положення № 13);

– необхідності чи/або можливості проведення робіт з доопрацювання наявної у них касової техніки з метою дотримання вимог щодо форми та змісту розрахункових документів, передбачених Положенням № 13;

– термінів, які надавались для здійснення такого доопрацювання.

При цьому, суб’єктам господарювання слід звертатися до ЦСО, з якими укладено договори про сервісне обслуговування та ремонт таких РРО.