Вихід на ринок Польщі: практичні кроки для українських виробників

Вихід на ринок Польщі: практичні кроки для українських виробників

Продовжуємо ділитися новинами навчальної програми Export Alliance Mastery, в якій беруть участь експерти Запорізької торгово-промислової палати. Метою є розширення експортних можливостей запорізького бізнесу через консультування, супровід і практичну підтримку.

У фокусі сьомого модуля — розробка експортної стратегії для запорізького виробника фурнітури для воріт, який вже постачає продукцію на експорт, але хочу розширити географію ринків збуту.

Цільовий ринок – Польща.

Польський ринок демонструє стабільне зростання, зумовлене розвитком житлового та промислового будівництва, автоматизацією доступу та модернізацією інфраструктури.

Для входу на ринок критично важливо дотримуватись стандартів ЄС. Основними конкурентами є гравці з Німеччини, Італії та Польщі.

Поради для українських виробників:

  • Почніть з локалізації: створіть SEO-оптимізований сайт польською мовою з відео, технічними характеристиками продукції.
  • Використовуйте ефект “нульового моменту істини” (ZMOT – zero moment of truth): ваша продукція має бути помітною саме в момент пошуку — через Google, YouTube, B2B-платформи  тощо.
  • Створіть адаптовані PDF-каталоги: з цінами, умовами співпраці та технічними характеристиками.
  • Підготуйте презентації польською: для участі у виставках та B2B-зустрічах.
  • Визначте ключові канали пошуку партнерів: виставки, каталоги, онлайн-майданчики, Facebook-групи, LinkedIn.
  • Модель PUSH-продажів: замість очікування запитів, виробник ініціював контакти з потенційними партнерами через:

бази контактів з виставок;

e-mail-кампанії та дзвінки;

онлайн-демонстрації продукції;

цільове просування у мережі.

  • Рекомендовані кроки для укріплення позицій на ринку:

партнерство з локальними дистриб’юторами;

пряме постачання великим забудовникам або виробникам воріт;

створення монтажних комплектів для малих локальних компаній;

налагодження післяпродажної підтримки;

надання OEM-рішень із брендуванням.

Загалом, кейс демонструє важливість активної позиції, гнучкої комунікації та цифрової присутності для ефективного виходу на європейський ринок. Запорізька ТПП продовжує надавати експертну підтримку бізнесу в межах програми Export Alliance Mastery.

Працюємо з бізнесом – разом ми сильні!

Програма впроваджується Visionest Institute у партнерстві з Офіс з розвитку підприємництва та експорту в рамках національного проєкту Дія.Бізнес за фінансування ESTDEV (Естонського центру міжнародного розвитку).

#ExportAllianceMastery #VisionestInstitute #ESDTEV #FromThePeopleOfEstonia

Віртуальна АТС
Віртуальна АТС
Хочете, зателефонуємо
Вам за 30 секунд?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ