ТПП України у партнерстві з ТПП Латвії продовжують активну реалізацію спільного міжнародного проєкту у форматі DCP (Development Cooperation Partnership) – LATUA 2.
Проєкт LATUA 2 спрямований на підтримку інтеграції України до єдиного європейського ринку з використанням Латвії у якості точки входу.
Третім у рамках проєкту стане вебінар «Цифрові інструменти в експортному маркетингу та розвитку експорту», який відбудеться 1 листопада 2023 року о 10:00 за київським часом.
Якщо ви плануєте розширити свій бізнес на міжнародний рівень, то важливо розуміти цифрові інструменти в експортному маркетингу.
Ці знання є необхідними як для підприємців, так і для маркетологів, допомагаючи розуміти цифрові інструменти, що підвищують ефективність експортного маркетингу, збільшують глобальну видимість, та покращують SEO, що сприяє привертанню нових клієнтів і зростанню прибутку.
Під час вебінару ви дізнаєтеся про:
1. Стратегію цифрового маркетингу: Інесе Паберза, експерт зі стратегічних комунікацій та творець комунікацій бренду, поділиться інсайтами стосовно розробки та виконання стратегії цифрового маркетингу для підтримки експортних ініціатив.
2. Розкриття глобальних можливостей через ефективні веб-сайти: Крістіне Пудане, генеральний директор та веб-стратег The BrandSite, розгляне, як веб-сайти можуть бути використані для досягнення глобального успіху, а також поділиться стратегіями їх ефективної оптимізації.
3. Що таке SEO? Оскарс Озерс, радник з бізнес-рішень від Uprankd SIA, розкриє суть та важливість пошукової оптимізації (SEO) для просування вашого бренду та продуктів на міжнародних ринках.
4. Розповідь з власного досвіду: Анна Марія Зідере-Лайзане, менеджер із ключових клієнтів у Балтії від FELICI LLC, поділиться своїм власним досвідом та успішними історіями з розвитку бізнесу на міжнародному ринку за допомогою цифрових інструментів.
Попередня програма заходу:
Модератор: Ліга Січева
Керівник відділу проєктів ЄС у Торгово-промисловій палаті Латвії
- 10:00 – 10:10 Вступне слово
Міністерство закордонних справ (уточнюється)
- 10:10 – 10:40 Стратегія цифрового маркетингу
Інесе Паберза, експерт зі стратегічних комунікацій, творець комунікацій бренду
- 10:40 -11:10 Розкриття глобальних можливостей через ефективні веб-сайти
Крістіне Пудане, генеральний директор і веб-стратег The BrandSite
- 11:10 -11:40 Що таке SEO?
Оскарс Озерс, радник з бізнес-рішень, Uprankd SIA
- 11:40 – 12:00 Історія з власного досвіду
Анна Марія Зідере-Лайзане, менеджер із ключових клієнтів у Балтії, FELICI LLC
Участь у вебінарі безкоштовна за умови попередньої реєстрації – https://forms.gle/Lmqq8uxSNcBULNiz5
Мова вебінару – англійська
Цей захід буде особливо цікавим для:
- 1. Підприємців та власників бізнесу, які мають цікавість розширити свою діяльність на міжнародному ринку та ефективно просувати свої продукти або послуги.
- 2. Маркетингових фахівців та спеціалістів з розвитку бренду, які бажають долучити до свого арсеналу знань інструменти цифрового маркетингу для підтримки експортних ініціатив.
- 3. Власників веб-сайтів та осіб, які відповідають за їхню ефективність, та бажають дізнатися, як оптимізувати та використовувати їх для глобального росту бізнесу.
- 4. Фахівців із пошукової оптимізації (SEO), які хочуть розширити свої знання щодо технік і стратегій SEO для покращення видимості свого бренду в пошукових системах.
- 5. Всіх, хто цікавиться цифровим маркетингом та хоче ознайомитися з передовими практиками та інструментами цифрової реклами та комунікацій.
Під час вебінару буде надана можливість задавати питання спікерам та отримувати на них відповіді.
У випадку виникнення питань прохання звертатися до співробітників ТПП України:
Карина Вольф, +380671122041, kos-ier@ucci.org.ua
Запрошуємо до участі!
Вебінар організовується у рамках проєкту «Підтримка інтеграції українських МСП та організацій підтримки бізнесу в Єдиний європейський ринок за допомогою Латвії як точки входу» (LATUA 2) та фінансується Міністерством закордонних справ Латвійської Республіки та співфінансується Торгово-промисловою палатою Латвії.