Тренінг “Торговельні мережі ЄС: політики сталості, що впливають на імпортерів”

ЄС є одним із найважливішим ринком збуту агро-продовольчої продукції в світі. За даними Єврокомісії в 2022 році імпорт продукції АПК до ЄС збільшився на 32% та склав 172 млрд. евро. Україна ранжується як третій постачальник агро-продовольчої продукції до ЄС в минулому році після Бразилії та Об’єднаного Королівства.

Дата: 26 липня 11:00 – 12:00 

Формат: Змішаний (Zoom та можливість фізичної присутності)

Необхідна попередня реєстрація!

Місце: Торгово-промислова палата України, м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33, каб. 405

Сектори: Харчова та аграрна промисловості

Детальніше про захід

26 липня 2023 року о 11:00 відбудеться вебінар «Торговельні мережі ЄС: політики сталості, що впливають на імпортерів» для експортерів та виробників харчової продукції, експортерів і виробників агропродукції. Захід організовують Торгово-промислова палата України, Офіс з розвитку підприємництва та експорту, Асоціація «Дунайська Соя».

Торговельні мережі є основним каналом розповсюдження продукції АПК в ЄС, Складаючись із 2,7 млн. підприємств з річним оборотом 2.6 трильйони євро. 

Важливість політики сталості продовжує зростати для мереж в ЄС, в тому числі завдяки Європейській зеленій угоді, стратегії від «Поля до Столу», очікуванням інвесторів і переходу до зеленого фінансування. Кількість мереж ЄС, що поставили науково обґрунтовані цілі стосовно декарбонізації, зросла з 56 у 2021 році до 110 у 2022 році. 

Окрім політик сталості, що впроваджуються безпосередньо мережами, активний вплив на імпортерів мають інституційні зміни на рівні ЄС, наприклад нове регулювання щодо боротьби із вирубкою лісів, націлене на сою, ВРХ, пальмову олію, деревину, какао, каву та продукти з їх вмістом.

Метою даного заходу є допомогти українським виробникам та експортерам проекції АПК зрозуміти вимоги щодо політик сталості, що вже діють чи плануються до впровадження в ЄС (як на загальному рівні ЄС, так і на корпоративному рівні) та можуть мати вплив на поставки агро-продовольчої продукції з України.

Мова вебінару: українська, презентація спікера англійською (із перекладом)

Кому буде цікавим: Експортерам та виробникам харчової продукції, експортерам та виробникам агропродукції.

Спікер

Christoph Müller, Директор з питань політик Асоціації «Дунайська Соя», Відень, Австрія. В минулому керівник відділу міжнародної корпоративної відповідальності Hofer KG (мережі Aldi).

Програма

11:00 – 11:10 – Вітальне слово, ТПП України
11:10 – 11:40 – Christoph Müller, Директор з питань політик Асоціації «Дунайська Соя», Відень, Австрія – Торговельні мережі ЄС: політики сталості, що впливають на імпортерів
11:40 – 11:55 – Питання та відповіді
11:55 – 12:00 – Закриття

Реєстрація: https://forms.office.com/e/M8zwG4y6vZ