Опитування “Барометр бізнесу” у лютому: Як компанії формують плани на майбутнє?

Опитування “Барометр бізнесу” у лютому: Як компанії формують плани на майбутнє?

Запрошуємо керівників компаній – членів Запорізької ТПП – взяти участь у лютневому опитуванні від Торгово-промислової палати України “Барометр бізнесу”. Як компанії формують плани на майбутнє? – запитання цього місяця.

Український бізнес – головний донор оборони, тому настрої ділової спільноти у центрі уваги.

Закликаємо підприємців висловити свою думку про ділові настрої у опитуванні «Барометр бізнесу» від Торгово-промислової палати України, яке стартує 18 лютого 2025 року.

Гаряче питання місяця стосується горизонтів планування: Який зараз горизонт стратегування/планування діяльності Вашого бізнесу?

Приєднуйтесь до бліц-опитування у верифікованих чат-ботах ТПП України.

Чат-бот у Viber  https://chats.viber.com/uccisurveybot 
Чат-бот у Telegram  https://t.me/uccisurveybot 
Спільнота у Viber  https://invite.viber.com/… 
Спільнота у Telegram  https://t.me/ucci_org_ua 

Ми високо цінуємо ваш час, позицію та внесок у розвиток регіону та країни!

“Барометр бізнесу” від Торгово-промислової палати України – це бачення підприємств та підприємців, які є членами та партнерами Торгово-промислової палати України.

Він відображає очікування щодо зміни бізнес-середовища в наступному місяці у порівнянні з попереднім. Базується на опитуванні, яке враховує стан показників («підіндексів») діяльності респондентів 4-х секторів (виробництво, будівництво, торгівля, послуги).

Особливістю “Барометру бізнесу” є включення спеціалізованих галузевих питань та аналіз стану експорту, що надає додатковий погляд на умови ринку.