Маркетинговий аналіз пріоритетних зовнішніх ринків переробної (харчової) галузі на прикладі малинового джему

В рамках дослідження ринку малинового джему експертами Запорізької ТПП визначено загальний аналіз світового імпорту фруктових джемів України, проаналізовані пріоритетні ринки збуту українських фруктових джемів, а саме: Німеччина, Польща, Швеція та Велика Британія, визначені тарифні та нетарифні обмеження по цим країнам, з якими може зіткнутися виробник, запропонований список контрагентів та профільних виставок.

Маркетинговий аналіз підготовлено у межах проєкту «Збереження та відновлення експортного і виробничого потенціалу МСБ Запорізької області в умовах воєнного стану», який реалізує Запорізька торгово-промислова палата в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.