Маркетинговий аналіз пріоритетних зовнішніх ринків хімічної галузі на прикладі косметичних засобів

Експертами Запорізької торгово-промислової палати підготовлено маркетинговий аналіз пріоритетних зовнішніх ринків хімічної галузі на прикладі косметичних засобів.

Зокрема, у дослідження зазначається:

«З урахуванням того, що велика частина продукції на ринок косметики в Україні поставляється

з-за кордону, а вітчизняні виробники використовують імпортну сировину, ціна косметичних

засобів багато в чому залежить від курсу національної валюти.

Аналіз ринку косметики в Україні та за кордоном показує, що іншими факторами

ціноутворення є:

– необхідність і вартість сертифікації;

– собівартість виробництва і запланований інвесторами рівень рентабельності;

– величина адміністративних та інших невиробничих витрат підприємства;

– зміст маркетингової стратегії просування продукції.

Це основні фактори, які варто використовувати при виходу на міжнародні ринки, а також:

логістика, вибір каналу збуту.

Потенційними партнерами компаній-виробників українського товару є споживачі країн ЄС,

зокрема Польщі, Німеччини, Франції, але треба пройти дуже складний шлях сертифікації

продукції та вибору каналів збуту.

Початковими кроками консультантами ЗТПП рекомендовано наступні:

1. Агентські угоди с дрібними продавцями (дрібні магазини, рітейлери тощо)

2. Співпраця с фулфілмент провайдерами (перелік додається)

3. Франшиза TM».

Маркетинговий аналіз підготовлено у межах проєкту «Збереження та відновлення експортного і виробничого потенціалу МСБ Запорізької області в умовах воєнного стану», який реалізує Запорізька торгово-промислова палата в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.