Консультації для підприємців через глобальний маркетплейс OnFrontiers

Міністерство цифрової трансформації спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили на порталі Дія.Бізнес ініціативу безкоштовних консультацій для підприємців від провідних міжнародних бізнес-експертів з різних країн світу, індустрій, типів діяльності та бізнес-ніш через глобальний маркетплейс OnFrontiers.

Заповнити заявку англійською мовою: https://business.diia.gov.ua/cases/iniciativi/onfrontiers.

Що таке OnFrontiers? 

Платформа OnFrontiers дозволяє швидко зв’язуватися з експертами з різних куточків світу, різних індустрій та бізнес-ніш з усього світу завдяки веб-консультаціям.

Експерти на платформі OnFrontiers — це експерти світового класу, які мають практичний досвід, що може допомогти успішно розвивати бізнес або розробити стратегію щодо виходу та розвитку на бажаних цільових ринках.

Які теми безкоштовних консультацій вже доступні для українських підприємців? 

  • започаткування ділової діяльності в США, ЄС та інших країнах
  • дослідження ринків та підготовка маркетингової стратегії
  • права інтелектуальної власності (ІВ)
  • електронна комерція
  • цифрова трансформація бізнесу МСП
  • інновації
  • штучний інтелект (ШІ)
  • великі дані (big data)
  • доповнена реальність (AR) та віртуальна реальність (VR)
  • краудфандинг
  • стале виробництво
  • багато інших видів консультацій, які проводять міжнародні експерти залежно від запиту підприємців, оскільки на платформі OnFrontiers працює більше 300 000 консультантів з різних сфер та напрямів експертизи.

Завдяки консультаціям підприємці зможуть отримати такі можливості, наприклад, сформувати стратегію виходу на ринок у будь-якій точці світу, у тому числі методи виявлення нових клієнтів або постачальників на цільових ринках;

– дізнатися вимоги до виробництва або постачання продукції (тобто питання сертифікації або специфікації), що застосовуються міжнародними покупцями або відомими світовими брендами;

– зрозуміти ціноутворення або стратегію брендингу, застосовні до різних інструментів та платформ електронної комерції;

– зрозуміти тенденції в змінах споживчих вимог та очікувань щодо продукції чи послуг;

– отримати відгуки від досвідчених інвесторів, експертів та/або керівників підприємств щодо бізнес-моделі, продуктів, рішень чи послуг;

– та багато інших можливостей залежно від запиту підприємства.