Запорізька торгово-промислова палата завжди готова підтримати як діючий бізнес, так і тих, хто тільки починає власну справу. 20 листопада експертки Запорізької ТПП з розвитку бізнесу та експорту консультували учасниць Академії нових можливостей для молодих підприємниць.
Тренерками заходу стали начальниця управління міжнародних відносин Запорізької ТПП Ксенія Нагорна та провідна експертка управління ТПП Ольга Щолкіна.
Під час зустрічі учасниці дізналися про інструменти просування продукції, масштабування бізнесу та роботу на B2B-майданчиках. Окрема увага була приділена методам пошуку партнерів, аналізу потенційних ринків збуту та стратегії планування участі у виставках. Також учасниці отримали загальні знання про підготовку до експортної діяльності, що допоможе їм впевненіше працювати на ринку.
Реєстрація та робота на B2B-майданчиках може стати стратегічним кроком для компаній, спрямованим на розширення клієнтської бази, збільшення продажів та оптимізацію бізнес-процесів.
Для тих, хто прагне розвивати власну справу, ділимося основними кроками для роботи на B2B-майданчиках за рекомендаціями експерток Запорізької ТПП:
- Дослідіть та оберіть відповідні майданчики.
Визначте ті B2B-платформи, що відповідають вашій галузі, цільовій аудиторії та бізнес-цілям. Враховуйте репутацію майданчика, базу користувачів, обсяг транзакцій та комісійні збори.
- Вивчіть вимоги маркетплейсу. Ретельно ознайомтеся з процесом реєстрації, необхідною юридичною документацією, критеріями для продукту або послуги, сертифікацією та стандартами якості.
- Оптимізуйте списки товарів та послуг. Підготуйте детальні пропозиції з чіткими описами, специфікаціями, цінами та фотографіями.
- Встановіть конкурентоспроможні ціни. Аналізуйте витрати, конкуренцію та ринкову динаміку, враховуйте знижки за обсяг, мінімальні замовлення та інші стимули для клієнтів.
- Налаштуйте операційну діяльність та логістику. Оцініть можливості обробки замовлень, доставки та підтримки клієнтів. Переконайтеся, що управління запасами та співпраця з логістичними партнерами ефективні.
- Розвивайте довіру та репутацію. Демонструйте відгуки клієнтів, сертифікати, нагороди або тематичні кейси. Швидко реагуйте на запити та відгуки, щоб створити позитивний імідж на ринку.
Академія вже наближається до завершення, але навчання та обмін досвідом продовжуються, допомагаючи учасницям впевнено розвивати власний бізнес.
Проєкт реалізований ООН Жінки в Україні у співпраці з Торгово-промисловою палатою України за підтримки уряду Швеції. У Запорізькому регіоні програму координує Запорізька торгово-промислова палата.