Академія нових можливостей для молодих підприємниць: створи свій пітч

Академія нових можливостей для молодих підприємниць: створи свій пітч

Від теорії — до практики. Учасниці «Академії нових можливостей для молодих підприємниць» продовжують працювати над власними бізнес-ідеями та відточують навички презентації проєктів під керівництвом експертів.

Сьогодні, 19 листопада, у фокусі навчання — підготовка до пітчингу та мистецтво переконливої презентації.

Тренерка:  Лідія СТЕПАНЕНКО, засновниця ГО «Центр розвитку соціального бізнесу «Ініціатива» та ГО «Жіночий фонд «Глобальна перспектива»,  координаторка міжнародних грантових проєктів, грантрайтерка, експертка по залученню грантових ресурсів для громадського сектору.

Пані Лідія допомагає учасницям розібратися в усіх тонкощах успішного пітчингу – влучної презентація бізнес-ідеї, проєкту чи продукту з метою зацікавити аудиторію (інвесторів, партнерів, клієнтів) для отримання підтримки, фінансування або співпраці.

Лідія Степаненко зазначає:

«Сьогодні ми зосереджуємося на тому, як презентувати власну бізнес-ідею. Якщо раніше ми працювали над тим, як усе прописати й структурувати, то тепер важливо зрозуміти, як це подати. Подати так, щоб донор точно звернув увагу й запам’ятав ваш проєкт. Я ділитимусь власними лайфхаками — це мій особистий практичний досвід. Це те, що справді працює, і сьогодні учасниці матимуть можливість цим скористатися».

Рекомендації Лідії Степаненко для успішної презентації

Невербальна комунікація

Жести, постава, манера рухатися — усе це формує перше враження. Жести мають бути доречними та не відволікати від змісту виступу.

Чітка структура

Пітч часто триває лише 3–5 хвилин, тому важливо виокремити головне: побудувати виступ від кульмінації до розв’язки та завершити уточненим закликом до дії.

Подача експертності

Спікер (-ка) — найкращий знавець свого проєкту. Презентувати потрібно так, щоб аудиторія не мала додаткових запитань.

Зрозуміла мова

Варто уникати вузькоспеціалізованої термінології та пояснювати ідеї просто й доступно.

Автентичність

Презентація має відображати індивідуальність спікера (-ки). Саме особистість додає виступу сили та виразності.

Практика

Тренування у вузькому колі дозволяє подолати страх публічних виступів, щоб перед журі виступати вже впевнено та легко.

Академія триває, а учасниці продовжують здобувати знання й практичні навички, необхідні для впевненого старту власних бізнес-проєктів.

Довідково

“Академія нових можливостей для молодих підприємниць” — освітньо-менторський проєкт, створений ООН Жінки в Україні у співпраці з Торгово-промисловою палатою України за підтримки уряду Швеції. Координує програму в регіоні Запорізька ТПП.