80% опитаних підприємців забезпечили свій бізнес джерелами живлення на випадок знеструмлень. Про це свідчать результати опитування “Барометр бізнесу” від ТПП України щодо готовності бізнесу до можливих знеструмлень.
За даними проведеного у жовтні 2025 року дослідження, більшість підприємців (80%) різною мірою підготувались до роботи на випадок відсутності електропостачання.
Так, 56% підприємств мають генератори (⇩-3% порівняно з листопадом 2024), 19% – альтернативні джерела живлення (⇧+13%), а ще 5% забезпечили собі автономне живлення (⇧+2%).

Зараз 14% купують обладнання (⇩-3%) і лише 7% планують просто скоротити споживання, що у двічі менше ніж рік тому.
Загалом, у жовтні 2025 року загальний індекс “Барометру бізнесу” продемонстрував зниження до позначки -8,8⇩-2,0 пунктів, залишаючись у зоні негативних очікувань.
Лише у секторі будівництва зафіксовано незначну перевагу позитивних очікувань бізнесу, які разом з тим мають тенденцію до послаблення (2,5⇩-0,5). Негативні настрої переважають у трьох інших секторах: виробництві (-10,8⇩-4,2), послугах (-1,5⇧+0,3) і торгівлі (-16,3⇩-0,1).

Позитивні очікування незначно переважають лише серед представників великого бізнесу (1,0⇧+1,0). Натомість, посилення песимізму зафіксовано серед мікро (-9,0⇩-0,4), малих (-9,8⇩-4,2) та середніх (-8,9⇩-1,4) підприємств.
Очікування експортерів залишаються більш песимістичними, ніж у бізнесу загалом (-11,5⇩-2,8).

Барометр бізнесу від Торгово-промислової палати України – це бачення підприємств та підприємців, які є членами та партнерами Торгово-промислової палати України. Він відображає очікування щодо зміни бізнес-середовища в наступному місяці у порівнянні з попереднім.
Базується на опитуванні, яке враховує стан показників (“підіндексів”) діяльності респондентів 4-х секторів (виробництво, будівництво, торгівля, послуги). “Барометр бізнесу” адаптований до потреб членів та партнерів Торгово-промислової палати України. Особливістю “Барометру бізнесу” є включення спеціалізованих галузевих питань та аналіз стану експорту, що надає додатковий погляд на умови ринку.