В Україні створять єдиний Контакт-центр для бізнесу та митниці за стандартами ЄС

Державна митна служба України розпочала розробку єдиного Контакт-центру, який стане ключовим механізмом взаємодії з бізнесом. Про це повідомляє Державна митна служба України.

Цей крок є наступним етапом після успішного впровадження системи Help Desk для NCTS і відповідає європейській моделі підтримки користувачів (IT Service Management, ITSM).

Новий підхід до комунікації

Заступник Голови Держмитслужби Олег Ніколайчук зазначив, що створення єдиного Контакт-центру є важливим кроком до сучасної, клієнтоорієнтованої моделі взаємодії митниці з бізнесом. Замість розрізнених каналів комунікації, підприємці отримають єдину точку входу для вирішення всіх питань — від консультацій щодо митних ІТ-систем до аспектів митного оформлення.

Технологічні переваги та функціонал

Нова система буде розроблена на сучасній платформі, що дозволить:

  • Одночасно обробляти велику кількість звернень.
  • Оптимізувати час відповіді на запити.
  • Мінімізувати вплив людського фактору.
  • Відстежувати історію заявок як для бізнесу (власні заявки), так і для Держмитслужби (усі заявки від усіх заявників).

Довідково

Розробка Контакт-центру здійснюватиметься за підтримки Програми ЄС з підтримки управління державними фінансами (EU4PFM)