У лютому 2025 року загальний індекс “Барометру бізнесу” знизився. «Барометр Бізнесу» від Торгово-промислової палати України за оновленою методологією «Лютий 2025 – під тиском невизначеності» зафіксував зниження ділових настроїв у другом місяці року.
У лютому 2025 року загальний індекс Барометру бізнесу знизився до позначки -14,7 пунктів, демонструючи падіння на ⇩-2,4 пункти порівняно з попереднім місяцем.
Негативні настрої домінують у всіх без виключення секторах: субіндекси Барометру знаходяться нижче нейтрального 0 пунктів.
У секторах будівництво та послуги зафіксували послаблення негативних очікувань.
Натомість посилення негативних очікувань відчувається у секторах виробництва та торгівлі.
Незалежно від розміру бізнесу у всіх категоріях домінують негативні очікування.
Бачення експортерів щодо майбутнього знаходиться у тренді, притаманному всьому бізнесу, й характеризується посиленням песимістичних очікувань (-17,5 ⇩-9,3 )
Результати відповідей на запитання стосовно горизонту стратегування або планування діяльності свідчать, що відносна більшість бізнесу (38%) працюють з майбутнім на надзвичайно малому горизонті, який не перевищує 6 місяців.
Ще 18% планують діяльність лише на рік. Плани до 3 років мають 29% респондентів, а до 5 років – 6%.
Ґрунтовно працюють з майбутнім через стратегування на період понад 5 років лише 9%.
Детальніше про результати дослідження – за посиланням у коментарях
Барометр бізнесу від Торгово-промислової палати України – це бачення підприємств та підприємців, які є членами та партнерами Торгово-промислової палати України.
Він відображає очікування щодо зміни бізнес-середовища в наступному місяці у порівнянні з попереднім.
Особливістю Барометру бізнесу є включення спеціалізованих галузевих питань та аналіз стану експорту, що надає додатковий погляд на умови ринку.
Публікацію було створено Торгово-промисловою палатою України у межах проєкту «Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні», який фінансує уряд Японії та впроваджує Програма розвитку ООН (ПРООН) в Україні