Новости

Практикум «Перехід на електронні трудові книжки та інші актуальні питання кадрового законодавства»

трудові відносини

31 березня Запорізька торгово-промислова палата запрошує
на практикум, присвячений актуальним питанням трудових правовідносин. Зокрема, розглянемо перехід на електронні трудові книжки, страховий стаж,
дистанційна та робота вдома, оплата, охорона праці.

Спікери: Анастасія Лозицька, начальниця управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області та
Світлана Заболотна – бізнес-тренерка, консультантка, авторка серії методичних посібників «На допомогу працівникові відділу кадрів».

В програмі:
1. Електронні трудові книжки. Електронний документообіг: трудові договори з найманими працівниками, особисті справи і особові картки, листи з тимчасової непрацездатності – тепер все в електронному вигляді.
Скасування трудових книжок із записами про трудову діяльність: міф чи реальність? Розрахунок страхового стажу для оплати листка з тимчасової непрацездатності та для призначення пенсії. Робота кадрових служб і бухгалтерії при введенні законодавчого електронного документообігу. Що чекає кадрові служби при скасуванні трудових книжок і при скасуванні обов'язкового їх заповнювання, зберігання. Чи можуть працівники втратити частину страхового стажу при переході на електронний облік? Що робити, якщо у працівника не буде відображений в будь-яких документах страховий стаж? Чи вступили в дію електронні листи з тимчасової непрацездатності? На яких умовах оплачуються лікарняні листи, видані особам, які перебувають у контакті з хворими на коронавірус, розрахунок для них страхового стажу.
2. Дистанційна і робота вдома найманих працівників у юридичних і фізичних осіб.
Що таке: «дистанційна робота» і «через Інтернет»? У чому різниця, і за яких умов такі види робіт можуть бути застосовані роботодавцем? У яких випадках необхідно обов'язкове укладення письмового трудового договору на виконання дистанційної (надомної) роботи? Що повинен знати і розуміти роботодавець при укладенні трудового договору з працівником для виконання ним дистанційної роботи? За яких обставин можна змінювати умови виконання працівником надомної роботи? Чи можна оформити трудовий договір для виконання працівником одночасно роботи на дому і дистанційної роботи? Коли роботодавець зобов'язаний забезпечити працівникові безпечні умови роботи, і за яких обставин він несе за це відповідальність відповідно до чинного законодавства України?
3. Діюча оплата праці у юридичної або фізичної особи, порядок зміни системи оплати праці без порушення трудового законодавства. Зміна умов трудового договору.
Яка краще для найманих працівників система оплати праці: погодинна, відрядна або встановлені конкретні посадові оклади? Штатний розклад і внесення в нього змін при зміні системи оплати праці. За яких обставин роботодавець може змінити діючу у нього систему оплати праці? Чи треба повідомляти найманих працівників про введення нових умов оплати, що передбачає законодавець? Що означає: «Зміна умов трудового договору або умов праці»? Як можна змінити умови праці найманого працівника, не порушуючи трудове законодавство? Юридичне оформлення змін до укладеного з працівником письмового трудового договору.
4. Донори крові. Новий порядок надання донорам крові оплачуваних відпусток. Відпустки у період карантину.
Які зміни трудового законодавства передбачені донорам крові? Чи є законодавчо встановлений період часу, протягом якого працівник може використовувати право отримати оплачувану відпустку після здачі крові? Відображення в табелі обліку використання робочого часу оплачуваних днів відпустки донорам крові. Існуючі види відпусток. Види відпусток, що надаються працівникам у період дії в Україні карантину. За яких умов роботодавець має юридичне право надати відпустку без оплати праці найманим працівникам в період встановленого карантину? Помилки, допущені роботодавцем при наданні працівникам карантинних відпусток.
5. Охорона праці у юридичних і фізичних осіб в 2021р.
Нормативно-правові та законодавчі акти України про охорону праці. Вимоги щодо створення на підприємстві служби охорони праці. Завдання і питання, які вирішуються службою охорони праці. Обов'язок роботодавця щодо проведення аудиту з охорони праці на підприємстві. Яким нормативним актом передбачено проведення у юридичної особи такого аудиту? Обов'язок роботодавця щодо забезпечення безпечних умов праці. Охорона праці при експлуатації персональних ЕОМ - з екранними пристроями: що необхідно знати роботодавцю? Організація навчальних заходів та перевірки знань з питань охорони праці. Види інструктажів з охорони праці та вимога до порядку проведення інструктажів. Терміни проведення з працівниками інструктажів з охорони праці, передбачені законодавством для різних категорій працівників. Хто зобов'язаний проводити інструктажі з охорони праці та хто конкретно повинен оформляти журнали проведення з працівниками відповідних інструктажів з охорони праці? Які журнали реєстрації проведення з працівниками інструктажів з охорони праці передбачені законодавством? Відображення проведення з працівниками інструктажів з охорони праці (всіх видів) у відповідних журналах проведення інструктажів. Яким чином проведення інструктажів з охорони праці пов'язано з кадровим діловодством? Відображення в кадровій документації проведення з працівниками вступних інструктажів з охорони праці. Перелік осіб, які зобов'язані проходити навчання з охорони праці, з видачею після навчання відповідних посвідчень. Небезпечні роботи. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Використання праці неповнолітніх працівників. Відмінність інструкцій з охорони праці від посадових або робочих інструкцій. Чи можна скласти єдину інструкцію, що охоплює функціональні обов'язки працівника і питання охорони праці, без розробки інструкцій з охорони праці? Що передбачає Закон? Порядок розробки і затвердження інструкцій з охорони праці, ознайомлення працівників з відповідними інструкціями. Протипожежна безпека на підприємстві і у фізичної особи. Чи обов'язково потрібні вогнегасники? Хто проходить інструктажі з ППБ, де і яким чином це навчання відображується? Порядок забезпечення працівників спеціальним одягом та іншими засобами індивідуального захисту. Терміни експлуатації працівником спеціального одягу та інших засобів індивідуального захисту. Відповідальність роботодавця і найманих працівників за порушення законодавства про охорону праці.
6. Відповіді на запитання слухачів.

Також слухачі можуть приносити внутрішні документи, розроблені та видані на підприємстві, для вивчення і коригування їх змісту лектором на відповідність чинному законодавству, якщо в цьому є необхідність
Вартість участі – 980 грн. (в т.ч. ПДВ)


Місце проведення - ЗТПП, м. Запоріжжя, бул. Центральний, 4, к.223, з 10.00 до 16.00, практикум буде проводитися з дотриманням санітарних вимог, які встановлені на час дії карантину! Участь у заході обмежена
Реєстрація учасників за тел. (050) 668-62-24, (098) 872-29-62, Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.