Новости

Комунікація – шлях до вирішення конфліктів

125 січня у Запорізькій торгово-промисловій палаті відбувся семінар-тренінг для адвокатів, юристів та медіаторів. Учасники отримали можливість вдосконалити власні комунікативні навички та знання за допомогою найсучасніших методик.

Тренер курсу – Владислава Каневська, медіатор, експерт з ефективних комунікацій і трансформації конфліктів з понад 30-річним досвідом роботи у бізнесі.

Саме такі спільні освітні заходи сприяють розвитку медіації та культури застосування альтернативних способів вирішення спорів у Запорізькому регіоні. Захід допоміг побачити зв'язок між емоціями і власними потребами, дозволив переглянути основи комунікації з іншими людьми при здійсненні своїх професійних обов’язків. Зокрема, учасники познайомилися з основами методу NVC (Nonviolent Communication – Ненасильницька комунікація), який входить до курсів з ефективної комунікації у бізнес-школах і є рекомендованим для освоєння у найактуальніших виданнях про менеджмент і навички для топ-менеджерів. Також цей метод є небхідним для всіх, хто прагне вдосконалити якість комунікації і життя.

У ході семінару також досліджувалися емоційні реакції і їхні причини, зв’язок «емоція – потреба»; проводилася робота з сприйняттям інформації: факти і судження, вміння почути сенс; виконувалися практичні вправи.