Новости

Від розуміння засад маркетингу - до конкурентоздатності в онлайн середовищі

1У Запорізькій торгово-промисловій палаті завершився чотириденний тренінг «Going digital» для жінок-підприємців: від основ маркетингу до просування бізнесу в он-лайні. Захід був організований Центром інформаційної підтримки бізнесу м. Запоріжжя за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business. Тренери курсу: засновник агенції цифрового маркетингу UAMASTER Євген Шевченко та  фахівець у галузі маркетингу та інтернет-реклами, керівник освітнього проекту i-Marketing Станіслав Матюшенко.

Курс допоміг зрозуміти, що таке маркетинг і як він працює на практиці (зокрема, його он-лайн напрямок), а також, як застосувати теорію для конкретного напрямку бізнесу за допомогою таких інструментів як веб-сайти, соціальні мережі та електронна пошта.

Тренери навчали успішно позиціонувати та продавати свої послуги чи товари в Інтернеті за допомогою як теоретичних, так і практичних занять.

Станіслав Матюшенко зазначив: «Digital-інструментів дуже багато, це і  пошукова реклама, і соціальні мережі, і онлайн-маркетинг. Тренінг допоможе систематизувати всі ці знання та підкаже, де черпати знання та як розвиватися у цій сфері  подальшій діяльності».

Інтенсивна програма курсу, зокрема, включала в себе такі важливі теми, як огляд інструментів та методологій досліджень цільової аудиторії, розробку креативної концепції для бізнесу, пошукова оптимізація сайту, особливості просування локального та глобального бізнесу в онлайні, e-mail-маркетинг та основні принципи його оптимізації.

Тренінг проходив у два етапи. На завершення курсу кожен з учасників презентував власний проект-домашнє завдання «Стратегія просування власного бізнесу в онлайні» та отримав індивідуальні рекомендації від тренерів.