Таможенный брокер

HR у нових умовах. Забезпечення ефективного робочого процесу

12-14 травня HR-спеціалістів запорізьких компаній запрошують до участі в онлайн-тренінгу, присвяченому актуальним питанням ринку праці та управління персоналом.

Під час заходу розглянемо:

Як організувати пошук персоналу в умовах дистанційної роботи компанії та зустрітись з кандидатом віч-на-віч?
Які канали пошуку ефективніше використовувати?
Як допомагає База кандидатів в формуванні бренду роботодавця?
Digital-рекрутинг – інструменти сучасного HRа.
Як сформувати Заявку на пошук з максимальними вимогами від Заявника, керівника відділу?
Хто й як відповідає за адаптацію нового співробітника?
Як проходить результативний онбординг?
Як використовувати інструменти нормування праці та розподіляти функції та задачі за компетенціями персоналу?
Які є методи оптимізації ФОТ та коли їх використовувати?
Управління по цілях. Для кого буде корисно застосовувати? Як реально працюють інструменти в управлінні ефективністю персоналу?
Як забезпечити безпеку у період дистанційної роботи?
Системи нематеріальної мотивації, міфи та реалії.
Оцінка персоналу та системи навчання. Основи для внутрішніх HR-фахівців.
З чого починається побудова корпоративної культури та Брендингу?
Чи є «щасливі компанії»?
Як всі наші дії працюють в рамках українського законодавства.
Нове про дистанційну та надомну роботу в трудових відносинах.
Карантин: варіанти дій для роботодавця: зміна режиму робочого часу, скорочення діяльності та надання «карантинної» відпустки без збереження
Допомога з часткового безробіття на період карантину

Та багато іншого з новин законодавства в нових умовах трудових відносин.
Активності тренінгу проводитимуться з прикладами та кейсами реальних бізнесів учасників.

Навчання проводитимуть Наталя Дзюба, бізнес-тренерка, коуч, фасилітатор, бізнес-консультант ISO 20700-2017 та Ольга Бурлака, експертка й тренерка з кадрового діловодства.
Чекаємо на онлайн тренінгу з використанням онлайн платформ, які учасники опанують як інструмент для проведення зустрічей зі своїми командами та колективами.

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації за посиланням: https://forms.gle/A9nPdp1NnHQEbx3U6
Навчання організовано Дніпропетровською торгово-промисловою палатою в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Регіональні партнери ініціативи:
Запорізька торгово-промислова палата, Донецька торгово-промислова палата, Черкаська торгово-промислова палата \ Cherkasy CCI, Кіровоградська торгово-промислова палата

У випадку можливих запитань, прохання телефонувати (056)374-94-10 (12) або писати на Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..">Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..

Запорізький виставковий центр "Козак-Палац"
Експертні послуги On-line у Запорізькій ТПП
Оформлення карнетів АТА у Запорізькій ТПП
 
logo international trade centre 01
Без назви 1
ukenfrdeites

Інформаційні партнери

Запорізька торгово-промислова палата

   Графік роботи:

  • Понеділок - Четвер з 8.30 до 17:30
  • П'ятниця з 8.30 до 16:30

   69005, м. Запоріжжя, бул. Центральний, 4



Тел./Факс: +38 (061) 213-50-24 , +38 (061) 233-26-54

E-mail: cci@cci.zp.ua 

 

 

 

Бердянське невідокремлене відділення ЗТПП

   71108, м. Бердянськ, пр. Східний, 102

Тел./Факс: (06153) 55-220, 55-403



Мелітопольське невідокремлене відділення ЗТПП

   72311 м. Мелітополь, пр. Б. Хмельницького, 67

Тел. (0619) 43-03-43, (0619) 42-86-32

 

 

Стати членом палати

Послуги ЗТПП

Оренда конференц - залів

Реклама на сайтах ЗТПП