Новости

Запорізькі підприємці виходять на електронні майданчики світу

Електронні майданчикиУ Центрі підтримки експорту, заснованому Запорізькою ТПП і Агенцією регіонального розвитку Запорізької області за сприяння проекту ПРОМІС, відбувся заключний тренінг для підприємців на тему швидкого продажу товарів українського виробництва за допомогою відомих електронних торгових майданчиків. 

 

 

Серед учасників – представники компаній, що представляють різні галузі виробництва і сфери послуг: машинобудування, сільське господарство, харчову промисловість. Зокрема, керівники та менеджери компаній «Лідер Електрик», «Блес», «Таврія Турбо Плюс», «ДОРОЛ», «ЕК «Гранік», «Полімер», «Надійний партнер», «Компанія Прогрес», «Новомиколаївський молокозавод», «Деметралекс», «Запорізький хлібокомбінат № 1». Їх об’єднало прагнення розширювати ринки збуту продукції, професійно використовуючи можливості торгівлі онлайн.


Експертом тренінгу вже вдруге виступила Євгенія Литвинова, президент Клубу експортерів, експерт у галузі міжнародної торгівлі:
«Це дуже актуальна тема на сьогодні. Розмістивши інформацію на цих платформах, можна отримати нових покупців. А при системному використанні електронних торгових майданчиків – значно підвищити ефективність компанії».
Експерт зазначає, що головне – вірно обрати майданчик, навчитися правильно розміщувати інформацію і готувати таку картку продукції, яку підхоплять пошукові системи.
Під час тренінгу основна увага була приділена найбільшій у світі онлайн B2B торговій платформі Alibaba.

Основні теми практикуму:
- Розроблення правильної стратегії продажу через електронні майданчики. Підготовка матеріалів для розміщення – алгоритм, поглиблене вивчення.
- Оптимізація текстів під голосові та письмові запити, на що звертати увагу

Приклади ефективного розміщення на майданчиках. Що саме потрібно розміщувати і де? Розбір кейсів компаній для адаптації під успішний досвід.
- Практична робота: реєстрація та заповнення продуктових карток (на прикладі однієї із платформ) із вірним заповненням ключових слів.

Захід став продовженням навчання, що розпочалося у листопаді минулого року. Тоді Центр підтримки експорту* залучив понад 50 представників малого та середнього бізнесу, що планують виходити на експортні ринки та шукають партнерів, до вивчення можливостей електронних майданчиків.


Центр підтримки експорту* - це Проект, який реалізується Запорізькою ТПП у партнерстві з Агенцією регіонального розвитку Запорізької області за сприяння Проекту ПРОМІС. Знаннями та набутим досвідом експерти ЗТПП та спеціально запрошені консультанти планують ділитися з бізнесом щодо необхідних умов, процедур для експорту продукції на зовнішні ринки, розміщення комерційних пропозицій та подальшій ефективній маркетинговій діяльності на електронних торгових майданчиках.