Новости

Все, що необхідно знати про ефективні продажі

IMG 8230Велике підприємство, яке не тільки виготовляє, а й реалізує продукцію, родинна фірма, невелика крамниця - всіх їх об'єднує одне питання: як збільшити обсяги продажів22 травня в Запорізькій торгово-промисловій палаті стартував тренінг «Ефективні продажі в умовах жорсткої конкуренції», орієнтований на власників бізнесу, менеджерів з продажу, керівників відділів продажів.

Чотириденний тренінг організований Центром підтримки бізнесу м Запоріжжя, основаним на базі Запорізької торгово-промислової палати, за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business.

Весь шлях - від знайомства з клієнтом до укладення угоди і подальшої співпраці - в теоретичних знаннях і практичних навичках, якими діляться кваліфіковані тренери:

Ольга Свєтова - СЕО Коучінг-центру, сертифікований тренер бізнес-програм, професійний коуч (МЕУК), автор мотиваційних програм, фахівець у сфері продажів В2В, особистої ефективності.

Владислав Шевченко - інтернет-маркетолог, сертифікований учасник курсів з маркетингу, викладач у комп'ютерній академії «ШАГ», фахівець з таргетинговой рекламі в Facebook.

Бізнес-тренер Ольга Свєтова зазначає, що тренінг спрямований на вивчення циклу технік та інструментів продажів, обов’язково – враховуючи і психологічний аспект: «Мова йде про продажі – через призму сприйняття. Для того, щоб дізнатися іншу точку зору, подивитися на ситуацію під іншим кутом. Сподіваюся, знання, отримані на тренінгу, учасники будуть активно застосовувати на практиці, ділитися отриманою інформацією з колегами».

Серед учасників – близько 20 представників компаній-виробників, дилерів продукції, фізичних осіб-підприємців.

У програмі тренінгу: дев'ять тематичних блоків, які присвячені роботі з клієнтом, переговорам як комунікаційного процесу, питань психології, маркетингу, презентації товару, укладення договору, бюджетування.

В результаті - учасники зможуть опредилить і сформувати базову потребу клієнта, використовувати мотиваційні слова в діалозі, візуалізувати весь цикл продажів, прописувати мета за допомогою моделі SMARTER і складати презентацію продажу товару.