Новости

Запорізькі учасники німецької програми стажування діляться першими враженнями

ГончаренкоНещодавно зі стажування у Німеччині повернулися запорізькі учасники Програми для топ-менеджерів – представники компаній - членів Запорізької ТПП. «Програма Федерального міністерства економіки та енергетики з підготовки управлінських кадрів – «Fit for Partnership with Germany» реалізується Німецьким Товариством Міжнародного співробітництва (GIZ) ГмбХ. Запорізька торгово-промислова палата є партнерською платформою проекту у Запорізькій області.

Розповідає начальник сектору маркетингу ВП «АТОМЕНЕРГОМАШ» Михайло Гончаренко

Гончаренко- Минуло п’ять років з того часу, як я став випускником першого етапу програми “Fit for Partnership with Germany” та отримав диплом державного зразка за спеціальністю «Економіка підприємства» Національного торгово-економічного університету у м. Києві.
Цього року я став випускником програми стажування вже у Німеччині – як представник ВП «Атоменергомаш». Основним напрямком діяльності підприємства є виробництво та постачання обладнання для атомних і теплових електростанцій, а також підприємств нафтогазової та хімічної промисловості.

За відносно невеликий проміжок часу - протягом 28 днів теоретичних та практичних занять у навчальному центрі міста Дрезден, відвідування німецьких підприємств та проведення індивідуальних перемовин з потенційними партнерами вдалося напрацювати змістовний матеріал для подальшої роботи, аналізу можливостей та розвитку підприємства.

Навчальна група складалася з 14 менеджерів з України та Молдови. Це представники металургії, машинобудування, будівельної, харчової галузей. Здавалося б, зовсім різні напрямки, немає спільних завдань, але це – лише на перший погляд, адже, методи маркетингу та торгівлі, пошуку клієнтів, виходу на нові ринки – це ті аспекти та завдання, що єднали нас, до того ж, не було внутрішньої конкуренції щодо перемовин з німецькими партнерами, нас цікавили зовсім різні галузі виробництва.

Розпочалося стажування з теоретичного курсу – експерти ділилися з нами юридичною інформацією, особливостями пошуку партнерів у Німеччині, ми відпрацьовували лідерські якості. Багато корисної інформації вдалося отримати під час відвідування німецьких підприємств. Серед них – такі відомі бренди як Bosh, Volkswagen, Trumpf, CAPRON що працюють з програмою “Fit for Partnership with Germany” вже не перший рік та відкрито розповідають про виробничі процеси, власний досвід розвитку підприємства, систему підготовки професійних кадрів. Багато записів у моєму щоденнику стосується питань енергоефективності, розширення виробництва. Сподіваюся, з часом ми застосуємо їх у реалізації вже українських проектів. Плануючи стажування, я прагнув знайти бізнес-шанси для підприємства. Вважаю, знання та компетенції з багатьох професійних питань, зокрема, виходу на міжнародні ринки, і є основою для подальшого аналізу та реалізації планів. Такі стажування допомагають розширювати професійний світогляд, підштовхують до нових ідей та прагнень.