23542351

Таможенный брокер

Бізнес - консультація

Чи потрібно відображати у податковій декларації екологічного податку (кол. 3 додатку 4) за звітний квартал поточного року обсяги відходів, що були відображені у податковій декларації екологічного податку за попередній звітний квартал

 У колонці 3 «Фактичні обсяги розміщення відходів, тонн (одиниць)» додатку 4 до податкової декларації екологічного податку за звітний квартал поточного року не потрібно відображати обсяги відходів, що були відображені у податковій декларації екологічного податку за попередній звітний квартал (незалежно від того, чи відбулася сплата грошового зобов’язання), проте їх не було передано (або вони були передані) на видалення та утилізацію спеціалізованому підприємству.

Наше підприємство є виконавцем підрядних будівельних робіт, в результаті здійснення яких утворюються відходи будівництва.

 Відповідно до Закону України від 24.05.2012р. №4834-VІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм», починаючи з 1 січня 2013 року, усувається подвійне оподаткування екологічним податком розміщення суб’єктами господарювання відходів на спеціально відведених місцях чи об’єктах, що розміщені на власних територіях.

При тимчасовому зберіганні відходів суб’єкти господарювання не сплачуватимуть екологічний податок у разі наявності у них договору на видалення та утилізацію відходів з суб’єктами господарювання (комунальними або спеціалізованими підприємствами тощо) та передачі відходів у встановлені цим договором терміни на утилізацію та захоронення. У даному випадку платником екологічного податку за розміщення побутових відходів є комунальне підприємство.

Що стосується відходів будівництва, то до групи 45 Державного класифікатора відходів ДК  005-96, затвердженого наказом Держстандарту України від 29.02.96 № 89, включені відходи, що утворюються під час будівельних робіт, знесення будівель і споруд. Таким чином, ваше підприємство, яке здійснює розміщення відходів будівництва, є платником екологічного податку. 

Який порядок нарахування фізичним особам - громадянам належних до сплати суми земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності?

Порядок обчислення плати за землю визначено статтями 286, 288 Податкового кодексу України (далі – Кодекс).

Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, орендної плати за земельну ділянку – договір оренди такої земельної ділянки.

Докладніше

В які терміни має право подати заперечення директор підприємства, щоб вони були враховані при винесені рішення про застосування штрафу?

У разі незгоди платника податків з висновками перевірки чи фактами та даними, викладеними в акті перевірки, він має право подати свої заперечення протягом п’яти робочих днів з дня отримання акта. Якщо платник податків вияв бажання взяти участь у розгляді заперечень, податковий орган зобов’язаний повідомити його про місце і час проведення розгляду, про що платнику надсилається повідомлення не пізніше наступного робочого дня з дня отримання заперечень, але не пізніше ніж за два робочих дні до дня їх розгляду.

Які документи повинні мати ревізори?

 Посадові особи територіального органу Міндоходів мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених Податковим Кодексом, та за умови пред’явлення або надіслання платнику податків таких документів:

- направлення на проведення перевірки, яке є дійсним за наявності підпису керівника територіального органу Міндоходів або його заступника, що скріплений печаткою. В направленні зазначається дата видачі, назва територіального органу Міндоходів, реквізити наказу про проведення перевірки, найменування та реквізити суб’єкта (об’єкта), перевірка якого проводиться, мета вид, підстави дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової особи, яка проводитиме перевірку;

Докладніше

Яка тривалість перевірок?

Тривалість документальних планових перевірок не повинна перевищувати 30 робочих днів для крупних платників податків, 10 робочих днів для суб'єктів малого підприємництва і 20 робочих днів для решти платників. Планова перевіркам може бути продовжена не більш, ніж на 15 робочих днів для крупних платників, на 5 робочих днів – для малого підприємництва і на 10 робочих днів для решти платників.

Для позапланових документальних перевірок встановлені такі терміни: 15 робочих днів для великих платників податків, 5 робочих днів для суб’єктів малого підприємництва, 10 робочих днів для інших платників податків. Також передбачено продовження строків проведення позапланових перевірок на 10, 2 та 5 робочих днів відповідно.

Тривалість фактичної перевірки не повинна перевищувати 10 діб. Продовження строку здійснюється не більш як на 5 діб.

Які критерії відбору підприємств для планової перевірки, і як часто вони проводяться?

 Для проведення планових документальних перевірок відбираються платники податків, які мають ризики несплати податків і зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на Міндоходів України та його територіальні органи.

Перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюється Міністерством доходів і зборів України. Ризики поділяються на високий, середній та незначний ступені. До ризиків високого ступеню відносяться такі показники, як:

- декларування збитків впродовж двох звітних періодів;

- рівень зростання податку на прибуток або ПДВ не відповідає рівню зростання доходів, або рівень сплати податків не відповідає рівню сплати по відповідній галузі;

- обсяг операцій із пов’язаними особами або неплатниками податку на прибуток перевищує 20 відсотків суми витрат;

- наявність інформації про не підтвердження реального здійснення операції з придбання;

- здійснення зовнішньоекономічних операцій через нерезидентів – засновників та нерезидентів, зареєстрованих в офшорних зонах.

Платники податків з високим ступенем ризику включається до плану – графіку не частіше одного разу на календарний рік, середнім – не частіше ніж раз на два календарних роки, незначним – раз на три роки.

Запорізький Міжнародний Інвестиційний Форум
Запорізький виставковий центр "Козак-Палац"
Експертні послуги On-line у Запорізькій ТПП
Оформлення карнетів АТА у Запорізькій ТПП
tppbizedu4
Без назви 1
ukenfrdeites

Інформаційні партнери

Запорізька торгово-промислова палата

   Графік роботи:

  • Понеділок - Четвер з 8.30 до 17:30
  • П'ятниця з 8.30 до 16:30

   69005, м. Запоріжжя, бул. Центральний, 4



Тел./Факс: +38 (061) 213-50-24 , +38 (061) 233-26-54

E-mail: cci@cci.zp.ua 

 

 

 

Бердянське невідокремлене відділення ЗТПП

   71108, м. Бердянськ, пр. Східний, 102

Тел./Факс: (06153) 55-220, 55-403



Мелітопольське невідокремлене відділення ЗТПП

   72311 м. Мелітополь, пр. Б. Хмельницького, 67

Тел. (0619) 43-03-43 

 

 

Стати членом палати

Послуги ЗТПП

Оренда конференц - залів

Реклама на сайтах ЗТПП