23542351

Таможенный брокер

Бізнес - консультація

Податок на додану вартість

Чи є об’єктом оподаткування ПДВ безоплатне постачання товарів/послуг та як виписується в такому випадку податкова накладна?

Згідно з п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-УІ із змінами та доповненнями (далі — ПКУ) об’єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст. 186 ПКУ.

Підпунктом 14.1.191 п. 14.1 ст. 14 ПКУ передбачено, що постачанням товарів є будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару, а також постачання товарів за рішенням суду. При цьому згідно із п.п. 14.1.202 п. 14.1 ст. 14 ПКУ до продажу (реалізації) товарів також належать операції з безоплатного надання товарів.

Докладніше

Яка гранична сума розрахунків готівкою фізичної особи з підприємством (підприємцем) протягом одного дня за товари (роботи, послуги)?

Відповідно до п. 2.3 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637 підприємства (підприємці) мають право здійснювати розрахунки готівкою між собою та/або з фізичними особами протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами в межах граничних сум розрахунків готівкою, установлених відповідною постановою Правління Національного банку України. Платежі понад установлені граничні суми проводяться через банки або небанківські фінансові установи, які в установленому законодавством порядку отримали ліцензію на переказ коштів без відкриття рахунку, шляхом перерахування коштів з поточного рахунку на поточний рахунок або внесення коштів до банку для подальшого їх перерахування на поточні рахунки. Кількість підприємств (підприємців) та фізичних осіб, з якими здійснюються розрахунки, протягом дня не обмежується.

Докладніше

На які види готівкових розрахунків не поширюється обмеження щодо граничних сум готівкових розрахунків?

Відповідно до п. 2.3 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637 підприємства (підприємці) мають право здійснювати розрахунки готівкою між собою та/або з фізичними особами протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами в межах граничних сум розрахунків готівкою, установлених відповідною постановою Правління Національного банку України. Платежі понад установлені граничні суми проводяться через банки або небанківські фінансові установи, які в установленому законодавством порядку отримали ліцензію на переказ коштів без відкриття рахунку, шляхом перерахування коштів з поточного рахунку на поточний рахунок або внесення коштів до банку для подальшого їх перерахування на поточні рахунки. Кількість підприємств (підприємців) та фізичних осіб, з якими здійснюються розрахунки, протягом дня не обмежується.

Докладніше

Чи дозволяється здійснювати розрахунки за товари, вартість (ціна) яких перевищує 150 тис. грн. готівкою протягом кількох днів частками, які не перевищують обмеження розрахунків фізичної особи між собою або фізичної особи з суб’єктом господарювання?

Відповідно до п. 2.3 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637 (далі – Положення № 637) підприємства (підприємці) мають право здійснювати розрахунки готівкою між собою та/або з фізичними особами протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами в межах граничних сум розрахунків готівкою, установлених відповідною постановою Правління Національного банку України. Платежі понад установлені граничні суми проводяться через банки або небанківські фінансові установи, які в установленому законодавством порядку отримали ліцензію на переказ коштів без відкриття рахунку, шляхом перерахування коштів з поточного рахунку на поточний рахунок або внесення коштів до банку для подальшого їх перерахування на поточні рахунки. Кількість підприємств (підприємців) та фізичних осіб, з якими здійснюються розрахунки, протягом дня не обмежується.

Докладніше

В яких випадках та на яких підставах здійснюється скасування реєстрації РРО?

Відповідно до п. 1 глави 4 розділу II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 № 417 (далі – Порядок) реєстрація реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) діє до дати скасування реєстрації РРО, яке відбувається у випадках, якщо:

1) суб’єктом господарювання подано заяву про скасування реєстрації РРО за формою №4-РРО (додаток 4) (далі - заява про скасування реєстрації);

2) вичерпано строк служби РРО, визначений у паспорті (формулярі) РРО;

3) закінчилися визначені законодавством строки експлуатації РРО;

Докладніше

Слідчо-оперативні підрозділи Міндоходів утричі скоротили безпосередні контакти з бізнесом

Діяльність слідчо-оперативних підрозділів Міндоходів орієнтована на роботу з базами даних і аналітично-інформаційними системами без фактичного втручання у господарську діяльність підприємців. Про це заявив начальник Головного слідчого управління фінансових розслідувань Міндоходів Анатолій Яковинець під час Всеукраїнської науково-практичної конференції, яка нещодавно відбулася у Харкові у Національному університеті «Юридична академія імені Ярослава Мудрого».

За словами керівника Головного слідчого управління фінансових розслідувань, у кримінальних провадженнях, які розслідуються слідчими органів доходів і зборів, під вартою не утримується жодна особа. За підозрою у вчинені злочину затримано у 12 разів менше осіб, ніж минулого року, при цьому всі затримані звільненні слідчими-суддями у зв’язку із внесення застави, загальний розмір якої у 6 разів перевищує їх розмір, внесений за аналогічний період минулого року.

Докладніше

На українсько-польському кордоні відкрито новий митний пост

На українсько–польському державному кордоні, 2 грудня, відбулося урочисте відкриття нового пункту пропуску «Грушів – Будомєж». На ньому вже розпочав роботу митний пост «Грушів» Львівської митниці Міністерства доходів і зборів України.

Митний пост обслуговуватимуть 79 фахівців Міністерства, які здійснюватимуть митні процедури та забезпечуватимуть митний контроль на 17 смугах руху. На поточний момент на пункті пропуску вже функціонує 6 основних смуг руху (по 3 у кожному напрямі) та 2 додаткові смуги руху (для контролю автобусів). Пропускна спроможність пункту пропуску на добу становитиме близько 3 000 автомобілів та 8 000 осіб.

Докладніше

Запорізький Міжнародний Інвестиційний Форум
Запорізький виставковий центр "Козак-Палац"
Експертні послуги On-line у Запорізькій ТПП
Оформлення карнетів АТА у Запорізькій ТПП
tppbizedu4
ukenfrdeites

Інформаційні партнери

Запорізька торгово-промислова палата

   Графік роботи:

  • Понеділок - Четвер з 8.30 до 17:30
  • П'ятниця з 8.30 до 16:30

   69005, м. Запоріжжя, бул. Центральний, 4



Тел./Факс: +38 (061) 213-50-24 , +38 (061) 233-26-54

E-mail: cci@cci.zp.ua 

 

 

 

Бердянське невідокремлене відділення ЗТПП

   71108, м. Бердянськ, пр. Східний, 102

Тел./Факс: (06153) 55-220, 55-403



Мелітопольське невідокремлене відділення ЗТПП

   72311 м. Мелітополь, пр. Б. Хмельницького, 67

Тел. (0619) 43-03-43 

 

 

Стати членом палати

Послуги ЗТПП

Оренда конференц - залів

Реклама на сайтах ЗТПП

 

 

 

 

 

 

Rss Feed Cci.zp.ua