broker tamojnya zaporozhzhye eur1

Бізнес - консультація

НДФЛ и ЕСВ

Подпунктом 14.1.47 НКУ установлено, что дополнительные блага – это денежные средства, материальные или нематериальные ценности, услуги, другие виды дохода, выплачиваемые (предоставляемые) налогоплательщику налоговым агентом, если такой доход не является заработной платой и не связан с исполнением обязанностей трудового найма или не является вознаграждением по гражданско-правовым договорам (соглашениям), заключенным с таким плательщиком налога (кроме случаев, прямо предусмотренных нормами раздела IV НКУ).

Согласно пп. «а» 164.2.17 включается в облагаемый доход, полученный плательщиком налога как дополнительное благо в виде стоимости использования (или компенсации такой стоимости) принадлежащего работодателю жилья, предоставленного плательщику налога в бесплатное пользование. Исключением являются случаи, когда такое предоставление или компенсация обусловлены выполнением плательщиком налога трудовой функции в соответствии с трудовым договором (контрактом) либо предусмотрены нормами коллективного договора или в соответствии с законом в установленных ими пределах. Проанализировав вышеприведенные нормы НКУ, можно сделать вывод, что в данном случае компенсация будет объектом обложения НДФЛ как дополнительное благо, поскольку жилье не принадлежит работодателю.

Докладніше

Які будуть наслідки для платника податку, якщо він повинен був, але не зареєстрував в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну та/або розрахунок коригування до неї?

Відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов’язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов’язань за відповідний звітний період.

Виявлення розбіжностей даних податкової накладної та Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.

Відсутня діяльність – звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску не подається

Якщо підприємство не провадить господарську діяльність, не має найманих працівників, відповідно не нараховує заробітну плату, то звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів ним не подається. Тобто, звіт з прочерками подавати не потрібно.   

Відповідна норма визначена пп. 2.13 п. II. Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування  затвердженого Наказом Міністерства доходів і зборів України  від 09 вересня 2013 року№ 454 та Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 вересня 2013 року за № 1628/24160.

Платники хочуть почути звіт Міндоходів про вирішення системних проблем

Платники податків вимагають від Міністерства доходів і зборів у публічному звіті відомства оприлюднити дані про вирішення системних проблем у роботі міністерства.

Нагадаємо, протягом двох тижнів громадяни на офіційному веб-порталі відомства та на сторінках у соціальних мережах Facebook та «Вконтакте» мали можливість висловити свої побажання щодо змісту першого публічного звіту Міндоходів. Документ готується на доручення Міністра доходів і зборів Олександра Клименка, який обіцяв зробити щорічне відкрите звітування постійною практикою.

Крім того, багато учасників обговорення цікавляться статистикою позапланових перевірок та бажають почути інформацію про кількість працівників міністерства,  зміни чисельності колективу протягом року.

Фахівці відомства пообіцяли, що всі пропозиції та зауваження від платників будуть враховані при підготовці публічного звіту.

Нагадаємо, наприкінці вересня Міндоходів оголосило про підготовку публічного звіту про результати своєї діяльності за підсумками 2013 року.  Звіт буде розроблено у рамках виконання п’ятирічної Стратегії розвитку Міністерства доходів і зборів України, якою визначено сім основних напрямів роботи відомства. Це, зокрема, розвиток партнерських відносин з громадянами та бізнесом; надання високоякісних сервісів, впровадження нових електронних сервісів та вдосконалення існуючих послуг; сприяння розвитку міжнародної торгівлі, впровадження найкращих практик у світі митного регулювання; впровадження ефективних методів протидії корупції тощо.

Послуги у Центрах обслуговування платників надаються до 20-ї години

Час прийому відвідувачів у ЦОП (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг) – щоденно у робочі дні з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. та у суботу – з 9 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.

Водночас, центри обслуговування платників (далі – ЦОП) здійснюють прийом відвідувачів до 20 год. 00 хв. не рідше двох разів на тиждень.

З урахуванням специфіки роботи регіону час прийому відвідувачів у ЦОП може бути встановлений щоденно у робочі дні з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., в суботу – з 8 год. 00 хв. до 15 год. 00 хв. Графік роботи ЦОП затверджується у встановленому порядку начальником або заступником начальника інспекції Міндоходів.

Відповідний порядок передбачено п.11 ст.12 Закону України від 6 вересня 2012 року № 5203-VI «Про адміністративні послуги» та наказом Міністерства доходів і зборів України від 30.09.13 року №519 «Про затвердження концепції та документів для забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг та сервісів центрами обслуговування платників».

Шановні платники, для уточнення роботи ЦОП звертайтеся до органу Міндоходівза місцем вашої реєстрації.

Продовольчі та промислові товари є лідерами незаконного імпорту та експорту

За 9 місяців 2013 року митники Міндоходів зафіксували понад 10 тисяч випадків незаконного переміщення товарів та засобів на загальну суму 266,44 млн. гривень.

Лідерами серед товарів, які намагаються незаконно перемістити через український митний кордон, є продовольчі. З початку року було викрито 4,6 тис. таких випадків на загальну суму майже 26 млн. гривень. Не набагато менше зафіксовано порушень з промисловими товарами – 4,4 тис. випадків на суму майже 154,6 млн. гривень.

Докладніше

Выданные ПФУ справки-расчеты об уплате ЕСВ продолжают действовать

ИСД ГНСУ отметил, что справка-расчет на выплату заработной платы, выданная органом ПФУ, срок действия которой не истек, действует после 01.10.2013 г. до даты, указанной в справке (включительно).

Напомним, что согласованная с органом Миндоходов (до 01.10.1013 г. – с органом ПФУ) справка-расчет позволяет банкам принимать от плательщиков ЕСВ документы на выдачу (перечисление) средств для выплаты заработной платы в случае, если сумма ЕСВ меньше 1/3 суммы средств для выплаты заработной платы (разъяснение из ЕБНЗ от 04.10.2013 г.).

Запорізький Міжнародний Інвестиційний Форум
Запорізький виставковий центр "Козак-Палац"
Експертні послуги On-line у Запорізькій ТПП
Навчальний центр ТПП Академія Запорізької ТПП
Оформлення карнетів АТА у Запорізькій ТПП
ukenfrdeites

Інформаційні партнери

Запорізька торгово-промислова палата

   Графік роботи:

  • Понеділок - Четвер з 8.30 до 17:30
  • П'ятниця з 8.30 до 16:30

   69005, м. Запоріжжя, бул. Центральний, 4



Тел./Факс: +38 (061) 213-50-24 , +38 (061) 233-26-54

E-mail: cci@cci.zp.ua 

 

 

 

Бердянське невідокремлене відділення ЗТПП

   71108, м. Бердянськ, пр. Східний, 102

Тел./Факс: (06153) 55-220, 55-403



Мелітопольське невідокремлене відділення ЗТПП

   72311 м. Мелітополь, пр. Б. Хмельницького, 67

Тел. (0619) 43-03-43 

 

 

Стати членом палати

Послуги ЗТПП

Підтримка експорту

Оренда конференц - залів

Реклама на сайтах ЗТПП

 

 

 

 

 

 

Rss Feed Cci.zp.ua