23542351

Таможенный брокер

Бізнес - консультація

Введення утилізаційного збору не вплинуло на імпорт автівок в Україну

Попри побоювання імпортерів введення з 1 вересня утилізаційного збору суттєво не вплинуло на кількість ввезеного в Україну автотранспорту. За статистикою Міндоходів, протягом вересня–листопада поточного року в нашу країну було імпортовано 48 тис. автівок на загальну суму 662 млн. дол. США.

Якщо у вересні фіксувалося певне зниження імпорту автівок через рекордні ввезення у серпні, то вже у жовтні та листопаді ці показники суттєво зросли. Так, зокрема, у жовтні було імпортовано майже 14 тис. одиниць автотранспорту на загальну суму 242,2 млн. дол. США, у листопаді їх кількість вже сягнула 27 тис. загальною вартістю 284 млн. дол. США.

Якщо така тенденція до зростання залишиться, прогнозують у Міндоходів, то у грудні поточного року показники імпорту не лише дорівнюватимуть грудневим минулого року, а й навіть перевищать їх.

Загалом, протягом січня-листопада 2013 року до України було імпортовано 289,3 тисячі легкових автомобілів та вантажівок на загальну суму понад 3,4 млрд. дол. США.

Левову частку імпорту склали нові легкові автомобілі, яких було ввезено 160 тис. на суму 2,7 млрд. дол. Нових вантажівок було ввезено значно менше – понад 11,1 тис., загальна їх вартість склала майже 208 млн. дол. США.

А от легкових і вантажних автомобілів що були у використанні, ввезли 3,4 тис. та 114 тис. на суму 78,5 млн. та 448,3 млн. дол. США відповідно.

Утвержден реестр налоговых накладных

Министерство доходов и сборов Украин утвердило свою форму реестра выданных и полученных налоговых накладных (приказ от 25.11.2013 г. № 708).

Документ подписан, зарегистрирован в Минюсте и будет опубликован 31.12.2013 г. в «Офіційному віснику України» № 100.

Вступит в силу новый реестр с 01.01.2014 г. С этой даты его и следует применять.

До уваги платників податків та розробників програмного забезпечення!

Відповідно до вимог наказу Міністерства доходів і зборів України від 09.10.2013 № 561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників» з 01 листопада 2013 року було запроваджено пакетне приймання звітності в електронному вигляді паралельно з існуючою технологією, про що учасників Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу було проінформовано 14 жовтня 2013 року:

http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/normativne-zabezpechennya/61833.html

Доопрацьоване відповідним чином безкоштовне програмне забезпечення по формуванню та подачі платниками податків податкової звітності, податкових накладних та реєстру податкових накладних в електронному вигляді станом на 25.11.2013 (версія 1.30.27) розміщено в розділі «Платникам податків про електронну звітність» - «Програмне забезпечення».

Повідомляємо, що з 27.11.2013 приймання звітності в електронному вигляді буде здійснюватись тільки за зміненими форматами відповідно до вимог наказу Міністерства доходів і зборів України від 09.10.2013 № 561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників».

Особливості сплати підприємствами авансових внесків у разі зміни системи оподаткування

Якщо платник податку на прибуток, що сплачує авансові внески, переходить на спрощену систему оподаткування всередині звітного року, він звільняється від сплати авансових внесків починаючи з першого місяця кварталу, у якому він переходить на спрощену систему оподаткування.

При цьому такий платник у встановлені терміни подає податкову декларацію з податку на прибуток за звітний квартал, що передує кварталу, з якого він переходить на спрощену систему оподаткування. Тобто, якщо платник перейшов на спрощену систему оподаткування у ІІІ кварталі, то звітна декларація подається протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу. У такій декларації платник зменшує суму податкових зобов’язань на суму сплачених у звітному періоді авансових внесків.

Особливості сплати підприємствами авансових внесків у разі зміни системи оподаткування, а також інші актуальні питання висвітлені в Узагальнюючій податковій консультації з окремих питань щодо сплати щомісячних авансових внесків з податку на прибуток, затвердженій наказом Міндоходів України від 22 листопада 2013 року № 698.

Чи є пов’язаними особами державні підприємства, які належать до сфери управління одного міністерства?

Державні підприємства, які належать до сфери управління одного міністерства, є пов’язаними особами. До пов’язаних осіб належать юридичні особи, одноособові виконавчі органи яких призначені (обрані) за рішенням однієї і тієї самої особи (власника або уповноваженого ним органу).

Державне унітарне підприємство утворюється компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку і входить до сфери його управління. Орган державної влади, до сфери управління якого входить підприємство, є представником власника і виконує його функції у межах, визначених Господарським Кодексом та іншими законодавчими актами.

Докладніше

Запорізький Міжнародний Інвестиційний Форум
Запорізький виставковий центр "Козак-Палац"
Експертні послуги On-line у Запорізькій ТПП
Оформлення карнетів АТА у Запорізькій ТПП
tppbizedu4
ukenfrdeites

Інформаційні партнери

Запорізька торгово-промислова палата

   Графік роботи:

  • Понеділок - Четвер з 8.30 до 17:30
  • П'ятниця з 8.30 до 16:30

   69005, м. Запоріжжя, бул. Центральний, 4



Тел./Факс: +38 (061) 213-50-24 , +38 (061) 233-26-54

E-mail: cci@cci.zp.ua 

 

 

 

Бердянське невідокремлене відділення ЗТПП

   71108, м. Бердянськ, пр. Східний, 102

Тел./Факс: (06153) 55-220, 55-403



Мелітопольське невідокремлене відділення ЗТПП

   72311 м. Мелітополь, пр. Б. Хмельницького, 67

Тел. (0619) 43-03-43 

 

 

Стати членом палати

Послуги ЗТПП

Оренда конференц - залів

Реклама на сайтах ЗТПП

 

 

 

 

 

 

Rss Feed Cci.zp.ua